Förbannad

Vet inte vad som har tagit åt denna baby idag, han är rent ut sagt skit förbannad. Nu har vi haft skrikfest sen klockan visade 04.32 imorse och tvåmånaderskontroll står på schemat om en timme. Mitt i Antons sovtid. Låt skrikfesten fortsätta. Sen på eftermiddagen har jag tandhygienist, efter det åker vi och skrämmer livet ur Mia 🙂 det är att hoppas på att bilstolen duger för sovstunderna idag!

 

edit: det gick ju hur bra som helst! Pigg, glad och nöjd baby – kunde inte vara samma typ jag tog med mig hemifrån då jag for 🙂

3 thoughts on “Förbannad

Kommentera

